bronze_award

V piatok 17. novembra 2017 sa v portugalskom Porte konalo slávnostné odovzdávanie cien v rámci BEA World Festival (Best Event Awards - svetový festival najlepších podujatí). V konkurencii stoviek „eventov“ z celého sveta získal projekt pripravený agentúrou Creative Pro pre letisko Košice dve ceny.

Live-marketingová kampaň Letiska Košice a agentúry Creative Pro Z Košíc okolo sveta za 80 hodín bola nominovaná v troch kategóriách: nízky rozpočet, spustenie produktu/služby a použitie webu a sociálnych médií. Na slávnostnej ceremónii získali zástupcovia Creative Pro a letiska Košice napokon dve ocenenia: striebornú cenu v kategórii nízky rozpočet a bronzovú cenu v kategórii použitie webu a sociálnych médií. Rozhodla o tom odborná porota zložená z expertov pôsobiacich v oblasti „eventov“ a „live marketingu“ po celom svete. V konkurencii značiek ako Mercedes Benz, Redbull, Cisco, či Rijksmuseum v Amsterdame ide o úspech obrovských rozmerov.

Výkonný riaditeľ a predseda predstavenstva letiska Košice, Michael Tmej: „To, že z malého regionálneho letiska ako je to naše sa dá na jeden prestup odletieť do vyše 500 destinácií po celom svete je niečo vskutku unikátne. Sme veľmi šťastní, že vďaka nášmu partnerovi Creative Pro sme mohli spropagovať túto skutočnosť v natoľko kreatívnej a efektívnej podobe, že to zaujalo aj odbornú porotu na svetovom festivale BEA. Chcem veľmi pekne poďakovať všetkým protagonistom tejto kampane a, samozrejme, hlave celého projektu, agentúre Creative Pro.“

Riaditeľ agentúry Creative Pro (KE) Štefan Hric: „Uspieť v konkurencii projektov z celého sveta a dostať sa na jedno pódium napríklad s autormi otváracieho ceremoniálu brazílskej olympiády či iných unikátnych svetových “eventov”, je niečo, o čom sa nám v Košiciach donedávna ani nesnívalo. Podarilo sa nám svetu ukázať, kde sú Košice a tiež, že ak chcete spraviť svetový “event”, nemusíte mať miliónový rozpočet.“

Ocenený projekt bol postavený na tom, že piati „influenceri“ („youtuber“ Selassie, komička Evelyn, bloger Ľubo Šiška, foodbloger Foodtips Košice a manažér Marek Lavčák) odleteli z Košíc vďaka novému spojeniu s Turkish Airlines do piatich svetových destinácií (Istanbul, Dubaj, Maurícius, Bangkok a New York) a svoje zážitky zdieľali so svojimi fanúšikmi prostredníctvom sociálnych sietí. Hlavným cieľom bolo zvýšiť povedomie o novej linke, vďaka ktorej môžu cestovatelia z východného Slovenska lietať z Košíc do celého sveta. Celkový dosah kampane na sociálnych sieťach sa vyšplhal na úroveň 6,1 milióna zásahov. Čo je najdôležitejšie, počet cestujúcich lietajúcich z Košíc do celého sveta neustále rastie.

Tlačová správa, Košice, 21. november 2017

Recent news

B737MAX_lot

Poľský LOT prevzal prvý Boeing B737 MAX

11. December 2017
v_kosiciach_otvorili_nove_vzdelavacie_centrum

V Košiciach otvorili vzdelávacie centrum pre pilotov vrtuľníkov

6. November 2017
Letisko_Kosice_ma_novy_web

Letisko Košice má nový web

6. November 2017