Milí cestujúci,
letisko Košice sa ospravedlňuje za spôsobené komplikácie v súvislosti s poškodenou alebo nedoručenou podanou batožinou, radi vám pomôžeme.
V prípade, že vám nebola doručená osobná podaná batožina, prípadne bola doručená poškodená, môžete hneď po prílete využiť služby pracoviska pre reklamácie batožín.
KDE?
Pracovisko „REKLAMÁCIE BATOŽÍN“ sa nacháza v Príletovej hale letiska Košice. Naši pracovníci vám radi pomôžu spísať záznam o reklamácii a tiež podať všetky dôležité informácie
Z dôvodu obmedzenej prevádzky je zamestnanec na oddelení reklamácie batožín prítomný iba v čase príletov.
Kontakt
Tel.: +421 55 6832 360;
Mobil: +421 918 111 750
Email.: [email protected]
V prípade otázok a požiadaviek mimo pracovnú dobu nám prosím prioritne pošlite email.
Viac informácií leteckých spoločností k stratenej a poškodenej batožine:
Austrian airlines:
LOT:
stratená alebo poškodená batožina
Ryanair:
poškodená alebo stratená batožina
Wizz Air:
poškodená alebo stratená batožina
Smartwings:
poškodená alebo stratená batožina
AirExplore:
poškodená alebo stratená batožina
Bulgaria Air:
poškodená alebo stratená batožina
European Air Charter:
poškodená alebo stratená batožina
Corendon airlines:
poškodená alebo stratená batožina
Freebird airlines:
Nedávno pridané


