Milí cestujúci,

letisko Košice sa ospravedlňuje za spôsobené komplikácie v súvislosti s poškodenou alebo nedoručenou podanou batožinou, radi vám pomôžeme.

V prípade, že vám nebola doručená osobná podaná batožina, prípadne bola doručená poškodená, môžete hneď po prílete využiť služby pracoviska pre reklamácie batožín.

KDE?

Pracovisko „REKLAMÁCIE BATOŽÍN“ sa nacháza v Príletovej hale letiska Košice. Naši pracovníci vám radi pomôžu spísať záznam o reklamácii a tiež podať všetky dôležité informácie

Z dôvodu obmedzenej prevádzky je zamestnanec na oddelení reklamácie batožín prítomný iba v čase príletov.

Kontakt

Tel.: +421 55 6832 360;

Mobil: +421 918 111 750         

Email.: lostandfound@airportkosice.sk

V prípade otázok a požiadaviek mimo pracovnú dobu nám prosím prioritne pošlite email.

Nedávno pridané

Austrian Airlines

Pfiat di, Dash!

7. Jún 2021
Podmienky vrátenia sa na Slovensko

Nové podmienky a aktualizácia pre Slovensko, Veľkú Britániu a Českú republiku

31. Máj 2021
Wizzair Doncaster

Wizz Air sa vracia na úspešnú linku Košice - Doncaster Sheffield

28. Máj 2021